ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΓΕΝΙΚΕΣ

Τι είναι η #brandup;

Η #brandup είναι μία πλατφόρμα που ενώνει τους social media promoters – influencers και τα brands, με στόχο τη συνεργασία τους σε καμπάνιες. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω περιεχομένου που έχει δημιουργηθεί για αποκλειστική χρήση εκ μέρους του brand, είτε μέσω χορηγούμενου περιεχομένου που οι χρήστες των social media (Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, κ.α.) θα ποστάρουν στα προφίλ τους.

Πώς λειτουργεί η #brandup;

Προσφέρουμε συνεργασία μεταξύ των social media promoters και των brands ώστε να δημιουργηθεί χορηγούμενο περιεχόμενο για τα social media, ή κατά παραγγελία φωτογραφία ή video για post. Η πλατφόρμα της #brandup και η ομάδα της θα διαχειρίζεται κάθε διαδικασία, όπως την εύρεση των κατάλληλων social media promoters, την ενσωμάτωσή τους στο πρόγραμμα, την έγκριση του χορηγούμενου περιεχομένου, την εξασφάλιση ότι τα posts πραγματοποιούνται σύμφωνα με την εκάστοτε συμφωνία και την μέτρηση των αποτελεσμάτων κάθε συνεργασίας.

Ποια social media υποστηρίζει η #brandup;

Υποστηρίζουμε τις περισσότερες πλατφόρμες των social media, συμπεριλαμβανομένων των Instagram, YouTube, Facebook, Twitter, LinkedIn, κ.α.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ / BRANDS / PRODUCTS

Πώς λειτουργεί η #brandup;

Προσφέρουμε συνεργασία μεταξύ των social media promoters και των brands ώστε να δημιουργηθεί χορηγούμενο περιεχόμενο για τα social media, ή κατά παραγγελία φωτογραφία ή video για post. Η πλατφόρμα της #brandup και η ομάδα της θα διαχειρίζεται κάθε διαδικασία, όπως την εύρεση των κατάλληλων social promoters, την ενσωμάτωσή τους στο πρόγραμμα, την έγκριση του χορηγούμενου περιεχομένου, την εξασφάλιση ότι τα posts πραγματοποιούνται σύμφωνα με την εκάστοτε συμφωνία και την μέτρηση των αποτελεσμάτων κάθε συνεργασίας.

Πώς μπορώ να ξεκινήσω;

Για να ξεκινήσετε, μπορείτε να κάνετε εγγραφή για δημιουργία λογαριασμού στην #brandup εδώ.

Ποια social media υποστηρίζει η #BrandUp;

Υποστηρίζουμε τις περισσότερες πλατφόρμες των social media, συμπεριλαμβανομένων των Instagram, YouTube, Facebook, Twitter, LinkedIn, κ.α.

Πώς δημιουργείται η λίστα με τους προτεινόμενους social media promoters;

Η μηχανή σύστασης της #brandup δημιουργεί  μία λίστα με social media promoters, βασιζόμενη στις συγκεκριμένες λεπτομέρειες της καμπάνιας σας. Εν συνεχεία, η λίστα ελέγχεται από τους έμπειρους διαχειριστές της #brandup ώστε να αποσταλεί σε εσάς για έγκριση. Σαφώς και έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε μόνοι σας μέσα από το members section.

Τι είναι αυτό που καθιστά έναν social media promoter κατάλληλο για κάθε brand;

Η επιλογή του κατάλληλου social media promoter είναι υψίστης σημασίας. Για τον λόγο αυτό, θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψιν σας τους παρακάτω παράγοντες κατά την αξιολόγησή τους:

  • Είναι σημαντικό να εξασφαλίζετε ότι το κοινό που στοχεύετε μέσω της καμπάνιας σας συμπίπτει με το κοινό των social media promoters που επιλέγετε.
  • Το είδος των posts που κάνουν οι social media promoters πρέπει να συγκλίνει με το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλετε να προωθήσετε.
  • Εξίσου σημαντικό είναι να επιλέγετε social media promoters που προτιμούν το brand που προωθείτε. Η καμπάνια είναι πιο αποτελεσματική όταν ο social media promoter πιστεύει σε αυτήν.

Τέλος, θα υπολογίζετε κάθε συνεργασία με γνώμονα το Κόστος ανά Αλληλεπίδραση, δηλαδή πόσα likes, comments, views, shares, κλπ λαμβάνει κάθε social media promoter.

Πώς μπορώ να παρακολουθώ την απόδοση ενός post;

Μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε την απόδοση ενός post μετά την ολοκλήρωσή του. Η ομάδα της #brandup θα σας παρέχει, συνολική αναφορά των αποτελεσμάτων μόλις ολοκληρώνονται οι καμπάνιες σας αλλά και κατά την διάρκεια αν αυτό απαιτηθεί.

Τι είναι οι λίστες (coming soon);

Οι λίστες επιτρέπουν στα brands να ομαδοποιούν εύκολα τους social media promoters για πιθανή μελλοντική συνεργασία. Μπορείτε να δημιουργήσετε μία λίστα μέσω του πεδίου «Lists» κάτω από την επάνω δεξιά γωνία του λογαριασμού σας, επιλέγοντας το «Create List». Μπορείτε να προσθέστε social media promoters στη λίστα σας ενώ βλέπετε το προφίλ τους, απλά κάνοντας click στο «Save to List». Η ομάδα της #brandup θα σας ετοιμάζει μία προτεινόμενη λίστα για κάθε καμπάνια.

Μετά από πόσο διάστημα ξεκινά μία καμπάνια;

Μία τυπική καμπάνια συνήθως λανσάρεται 1 με 2 εβδομάδες μετά την αρχική ενημέρωση. Σε περίπτωση που η καμπάνια σας επείγει, παρακαλώ να δηλώσετε χρονική προθεσμία κατά την ενημέρωση και στο chat.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ SOCIAL MEDIA PROMOTERS / BRAND AMBASSADORS / INFLUENCERS

Πώς μπορώ να ενταχθώ στην ομάδα των social media promoters της #brandup;

Μπορείτε να ξεκινήσετε κάνοντας εγγραφή εδώ . Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διατηρείτε δημόσιο προφίλ π.χ. στο instagram.

Πώς μπορώ να έρθω σε επαφή με brands με στόχο τη συνεργασία;

Μόλις συμπληρώσετε το προφίλ σας, τα brands θα μπορούν να σας αναζητήσουν σύμφωνα με τα δεδομένα του προφίλ σας και θα έχουν άμεση επικοινωνία μαζί σας εάν επιθυμούν συνεργασία μέσω του project management. Σε περίπτωση που έχετε αίτημα για συνεργασία, θα λάβετε e-mail και ειδοποίηση στο λογαριασμό σας.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της Τιμής για Post  (Post Price) και της Τιμής για Επιπλέον Περιεχόμενο (Additional Content Price);

Το Post Price είναι η τιμή για να ποστάρετε χορηγούμενο περιεχόμενο. Το Additional Content Price είναι η τιμή για να παρέχετε στα brands περιεχόμενο το οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιούν στα δικά τους κανάλια. Κατά κανόνα, το Additional Content Price είναι υψηλότερο από το Post Price. Όπως αναφέρεται και στους Όρους και Προϋποθέσεις, τα brands αποκτούν ψηφιακά δικαιώματα για κάθε περιεχόμενο που ανεβαίνει και γίνεται αποδεκτό στο site.

Γιατί δεν έχω λάβει κανένα αίτημα για συνεργασία ακόμα;

Μόλις συμπληρώσετε το προφίλ σας, τα brands θα μπορούν να σας αναζητήσουν σύμφωνα με τα δεδομένα του προφίλ σας και θα έχουν άμεση επικοινωνία μαζί σας εάν επιθυμούν συνεργασία. Φροντίστε να συμπληρώσετε το προφίλ σας με όσες περισσότερες σχετικές λεπτομέρειες μπορείτε, συμπεριλαμβανομένων και των τρόπων επικοινωνίας. Η ομάδα της #brandup θα σας στέλνει συχνά ερωτηματολόγια με στόχο την καλύτερη κατανόηση των γούστων  σας, των προτιμήσεών σας σε συγκεκριμένα brands και του τρόπου διαχείρισης των αναρτήσεών σας. Παρακαλείσθε να απαντάτε άμεσα και με ακρίβεια ώστε να συμπεριληφθείτε στις συστάσεις μας. Σε περίπτωση που έχετε αίτημα για συνεργασία, θα λάβετε e-mail και ειδοποίηση στο λογαριασμό σας. Μέχρι τότε, εστιάστε σε αυτό που κάνετε καλύτερα και συνεχίστε να ποστάρετε εντυπωσιακό υλικό, ώστε να σας φέρουμε ενώπιον των ευκαιριών σας.

Πόσες καμπάνιες μπορώ να αναλάβω;

Η #brandup δεν περιορίζει τον αριθμό των καμπανιών που μπορείτε να αποδεχθείτε, ωστόσο προτείνουμε ανεπιφύλακτα να μην ποστάρετε χορηγούμενο περιεχόμενο πάνω από τρεις φορές την εβδομάδα.

Με τι είδους brands μπορώ να συνεργαστώ;

Ως social media promoter, μπορείτε να επιλέξετε με ποια brands θα θέλατε να συνεργαστείτε και με ποια όχι απλά με το να αποδεχθείτε ή να αρνηθείτε ένα αίτημα συνεργασίας. Επιλέγοντας την κατηγορία στην οποία θέλετε να ενταχθεί το προφίλ σας, δηλώνετε στα ενδιαφερόμενα brands τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα θέλατε να προωθήσετε.

Πώς πληρώνομαι;

Όλες οι πληρωμές γίνονται την 15η και 30η ημέρα κάθε μήνα (γνωστές ως «Ημέρες Πληρωμής») αρκεί να έχει λήξει η καμπάνια στην οποία συμμετείχατε. Η έκδοση της πληρωμής μπορεί να πάρει έως και 14 ημέρες. Το Επιπλέον Περιεχόμενο πληρώνεται με τους ίδιους όρους. Η πληρωμή γίνεται σε ευρώ μέσω της διεύθυνσης email του PayPal ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, όπως έχει δηλωθεί στο προφίλ σας.

Σε περίπτωση που η λεζάντα ή η φωτογραφία μου δεν είναι όπως είχε συμφωνηθεί, θα πληρωθώ;

Παρακαλείσθε να κάνετε τα posts ακριβώς όπως έχουν συμφωνηθεί. Ακόμα και σε περίπτωση λάθους, θα πληρωθείτε με την προϋπόθεση ότι η λογική του post ήταν σωστή. Η κάθε περίπτωση λανθασμένης ανάρτησης εξετάζεται ξεχωριστά και αντιμετωπίζεται ανάλογα.

Για πόσο διάστημα υποχρεούμαι να διατηρώ την καμπάνια στον λογαριασμό μου;

Ενθαρρύνουμε τους social media promoters να διατηρούν τα posts επ’ αόριστον και να συνεργάζονται με brands που προτιμούν και οι ίδιοι. Η διατήρηση του χορηγούμενου περιεχομένου βοηθά εμάς και τα άλλα brands να γνωρίζουμε τι είδους καμπάνιες σας ταιριάζουν. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να διατηρήσετε επ’ αόριστον τα posts, υποχρεούστε να τα διατηρείτε 90 ημέρες κατ’ ελάχιστον.

Σε περίπτωση μη τήρησης των όρων, έχουμε το δικαίωμα να απαγορεύσουμε τη μελλοντική συνεργασίας σας με άλλα brands στο site μας.

Χρειάζεται να διατηρώ δημόσιο προφίλ;

Ναι. Εάν διατηρείτε το προφίλ σας κλειστό, κανείς δεν θα μπορεί να σας ανακαλύψει και να δει τη δουλειά σας. Επίσης, τα brands και η ομάδα μας δεν θα έχει τη δυνατότητα να δει την πορεία των posts σας ώστε να πληρωθείτε ανάλογα. Διατηρήστε το προφίλ σας ανοικτό, ώστε να αυξήσετε τους followers σας, να δείξετε τη δουλειά που κάνετε και να κάνετε share αυτά στα οποία θα δουλέψουμε μαζί.

Τι ζητούν συνήθως τα brands;

Για τα χορηγούμενα posts, τα brands συνήθως ζητούν από έναν social media promoter να αναρτήσουν μία φωτογραφία με μία λεζάντα που θα αντιπροσωπεύει το στόχο της εκάστοτε καμπάνιας. Γενικά, ζητούν να συμπεριλάβετε ένα hashtag, να κάνετε tag σε έναν λογαριασμό ή ακόμα και να εισάγετε ένα link.

Γιατί πρέπει να συμπεριλαμβάνω το #brandup στο post μου;

Το #brandup χρησιμοποιείται για να δηλώνεται ότι το post είναι πληρωμένο. Έτσι, τηρείται ο Κώδικας Διαφημιστικής Δεοντολογίας. Μπορείτε, εναλλακτικά, να κάνετε tag στο @hashtagbrandup.

Τι γίνεται εάν η πληρωμή που λάβω είναι λάθος;

Σε περίπτωση που πιστεύετε ότι έχει γίνει λάθος στην πληρωμή σας, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα της #brandup μέσω της λειτουργίας chat του site, κάτω δεξιά.

#BRANDUP MESSENGER